Cidden anlamıyorum 6 senelik diyabetim. 30 haftalık hamileyim. Ama şu lanet şekeri kontrol altına alamıyorum gece saat 4de 128 olan şekerim birşey yemeden içmeden nasıl sabah 7de 270e kadar çıkabiliyor anlamıyorum. Hormonlardan mı oluyor acaba bu şekilde dengesizlik yaşayan var mı kızlar?