Son adetin 20 temmuzmus nerdeyse 1 adet dönemi geçmiş 20,64 çıkmış sonuc daha fazla olması gerekirdi yarın ya da Salı günü kan ver sağlıklı mı bakalım ama değer düşük kimyasal olabilir dedi ultrasonda da görülmedi zaten arabada oturdum ağlıyorum eşimde yok dua edin lütfen