ben 34. Haftadayım suan 33.haftamda bır kac gun ust uste o sancıları daha dogrusu agrıları cektım oyle oldukce ılk dus alıp rahatlıyordum sende oyle yap bence rahım kendını doguma hazırlıyor sadece sancılarını takıp et ve say fazla ise doktora gorunmelisin.