Premsesimvaar Kızlar sonunda 39+2 de bende doğurdum ikra mı aldim kucağıma hikayemi paylasacagim. Allahim herkese hayırlı ve iyi dogumlar nasip etsin..
Maryhoney Ne güzel sezeryan devlette yok ki ah ah gittim yine geldim 40+5 p tesi tekrar gelcem biktim