CinarBaykal ravzab14 12. Haftada normal doktor randevumda kendi doktorum söylemedi ama 1 gün sonra perinatolog ikili testte %95 olarak söyledi kullanılan cihazlar da daha farklıydı ikili testte ayrıntılı bakıp söylüyorlar genelde
Sinemcvk ravzab14 12+5 günlüğum bugün ikili tarama testine girdim ogluşum olacağını öğrendim kendini hemencik belli etti ❣️
2202020 Evet tahmin söylüyorlar ben ikili tarama için devlete gittim tahmınım var ama 1 ay sonra net söylemek istiyorum dedi özelseniz muayenemde bi ihtimal erkek ama alışverişe başlamayın dedi kimisine %80 felan cevap veriyorlar
sebnemrah Tnbarz Bende sagda erkek bnde sagdaysa erkek soldaysa kiz diye biliyordum bi de kalp atislari erkek bebegin daha hizli olurmus bnmki cok hizliydi ❤😍
elif_badeninannesi Bizde gideceğiz bu hafta ikili test için umarım öğreniriz bebiş göstermesine bağlı birazda 😊 en iyi 20.haftada ayrıntılı ultrasonda net görülür diye tahmin ediyorum ama o zamana çook var 🙈
Medine_1992 Ben 11+4 olacağım gittiğimde ikili testte görür inşallah devlette erken söylemiyor doktorlar ama bakalım