Deletedmom0034 o daha iyi 😄 şimdi bebekler doğduktan sonra emzirme düzeni nasıl olacak. Yani tamam en geç 2 3 saatte bir emziriyorsun. Yağlı sütü de alması lazım. Her memede 15 dk tutup toplam 30 dk mı emziricez yoksa 20 dakika tek göğüs diğer öğünde diğer göğüs şeklinde mo başka başka cevaplar alıyorum internette de birsürü başka şey var. Birde bu bebeklere gaz masajı yaparken bacaklarını katılıyoruz ya yada bisiklet sürer gibi yapıyoruz bize He o bebek doğduğunda olabildiğince oturur şekilde olmaması lazım diye öğretildi Hep. Şimdi bakıyorum yenidoğan çekimleri falan yada doğar doğmaz katliyorlar bebekleri. Bu kalça çıkigina sebep olmaz mı. Birde bebekler emzirirken yüzü bize bakmalı diyoruz. Birde kahverengi kısmı tamamen ağzına alsın diyoruz. Yani yüzünü göğüse yapistirin diyorlar. Bebek nefes alabilir mi o zaman . Hem emip.