Arkadaşlar şuan burdan yazıyorum burda bu hastane kadar rezil iğrenç bir hastane olamaz ne çalışan personel ne asistanlar ne hemşireler hepsi birbirinden saygısızlar dün yan yatağa genel sezeryanlı hastayı 4 kişinin içinde soyup apaçık mahremiyetten yoksun bırakarak giydirdiler herşeyi geçtim biraz saygı insanları it yerine koymaları doktorlar desen bir karış Havadalar insan canı bu derece ucuz burada belli sabah kahvaltı saatini bilmediğimden hamile olmama rağmen kahvaltı verilmedi dağıtan kişiden isteyince de yeni geldiğimi söyleyince ben sizin peşinizde koşmamam ben dağıttığım deyince artık kavgaya tutuştum diyeceğim o ki böyle insanlar ne iş yapıyor burada zorunluluğum olmasa İnan’ın kalmazdım sabır diliyorum... ama bu durum şikayet edilmeli ve edeceğim de