Kuzey88 benim de uçuk çıkar ara ara dudağımda hatta 2 hafta önce yaşadım. 10+1 gebeyim. Ben sarımsağı kesip uçuğa bastırıyorum. Antibiyotik alerjim var çünkü, antibiyotik içeren jel dahi kullanamıyorum ve hamileyim herhangi bir ilaç etkisi olmasın diye bu yöntemi deniyorum. 2 güne kurutuyor.