Caglaunul Merhaba herkese ben 6 haftalık gebeyim haftaya 7 haftalık olucam Allah nasip ederse, haftaya 2 saatlik bi uçak yolculuğu yapmam gerekiyor. Daha önce doktorundan herhangi bir tavsiye alan var mı ? bir sakınca var mı siz ce?
Zemuda Caglaunul ben o zaman yolculuk yaptım. Hem uçak hem otobüs. Çevremdekiler çok korkuttu beni. Düşer felan diye. Çok şükür hiçbir şey olmadı. 22 haftalık olduk 🙏 doktora sorun tabi düşük riskini felan. Bunun yanında da doktora güvenip içinizi ferah tutun naçizane tavsiyem
Ceren35 Caglaunul olmsz canim bende 8 de yaptim doktoruma 3 kez sordum sorun yok dedi Hem gittim hem geldim hic endiselenme
Pamukdeniz Caglaunul canım mrb ben 6 haftalığım ankaradan antalyaya uçtuk şükür hiç sıkıntı olmadı hele birde vipte uçarsan uzat ayaklarını mis gibi😇 sıkıntı yok yani şükür maşallah ama şişkinlik yapıyor birşey yiyipte binme 😇
Mermus Caglaunul Canon bende 4 haftalik ken yaptım ama bi sakınca olmadı x ray geçtim şuan 14 haftaligim
Mujdeicel Ben 16 iken yaptım bir sorun olmadı ama doktorundan gidip izin belgesi Alman gerekiyor x-ray cihazları bebek için çok tehlikeli o izin belgesiyle x-ray den geçmeden alıyorlar
DilekAlkanat Her gebelikte sorun olucak yada olmuycak diye birsey yok. Kesinlikle bu konuyu doktoruna danis. Benim ilk 4ay araclada ucak ilede seyahatim yasakti.
Aysenurtsr Herkesin hamileligi bir degil ki, baskasina doktoru izin vermistir, belki size vermiyecek. O yuzden doktorunuza sormaniz en iyisi. Once doktorunuza guvenip sorun.
Rsutluoglu O haftalarda ben de hem araba hem uçak yolculuğu yapmıştım rapor falan almadım hiçbir sıkıntı olmadı. Şimdi 30haftam bitiyor yine uçak yolculuğu yaptım bu sefer doktordan uçağa binmesinde sakınca yoktur raporu aldım fakat ne uçakta ne havaalanında rapor soran falan olmadı xraylere de girmedim hamile olduğumu söyledim bi enteresandı yani heralde karnım çok büyük görünmüyor kamufle ediyorum😂
Denizeliha Caglaunul canım bende senin gibi çok sordum doktoruma bile 6haftalık ken 14saat otobüs yolculuğu yaptım sık sık inip yürü bişey olmaz dedi çok şükür suan 10 haftalık olduk bi sıkıntı çıkmadı seninde çıkmaz inşallah 🙏🏻
mnsngl Caglaunul ben 8. Haftamda 2 saatlik iki uçak yolculuğu yaptım hiç bişey olöadı şuan 29. Haftamdayım. Ve ilk 3 ay düşük riskim vardı progestan kullanıyordum ama kanamam hiç olöadı doktorumda yapabilirsin demişti