Merhaba hanımlar ben tam 37 haftalık hamileyim bugün gün boyu süren ağrılarım oldu bel karın ve bacak ağrılarım aynı adet sancısı gibi acaba doğum sancısı mı diye düşünüyorum ama öyle gelip giden birşey değil geliyo baya uzun süre yani beş dakika kadar kalıyor sonra gidiyor ama ne sürede geldiğini bilmiyorum acaba bu sancılar doğumun yaklaştığına mı işaret merak içindeyim ilk hamileliğim ve hiç bişeyden anlamıyorum yardımcı olursanız çok sevinirim🙏🏻