Kızlar hala ağrım başlamadı, oğlum da hareketli ama kesik kesik kan geliyor hala, geçen haftaki kontrolüm de doktorum erken doğum riski nedeniyle 1 gece hastanede yatırdı serumlar verildi ciğer geliştirici iğneler vuruldu. Şu anda hala aman aman bir ağrı hissetmediğim için gitmek istemedim, ama ilerleyen saatlerde ağrım gelmese de gideceğim, dualarınızı eksik etmeyin 🙏