Kızlar hamişler sizleri seviyorum fakat burda sorunlarımızı paylaşımlarımızı sevinçlerimizi çoğu zaman dertlerimizi paylaşıyoruz ama bebeğimiz hakkında bi soru sorun yönelttigimizde nolursunuz kaçıncı haftanızdasınız yazar mısınız her seferinde kaç haftalıksınız yazısını bulupta okuyana cevap verene aşk olsun burda bi soru sorun paylaşılırken bence cv gibi adan z ye öykünüzü paylaşmak zorundasınız ki ona göre yorum ona göre tecrübeler yada ona göre topluluklar oluşup paylaşımlar elde edilir lütfen bu kadar mı zor ya bende şu şu var yardım eee sen kaç haftadasın gün güne bile çok önemli ilk aylarında yaşadgınla son aylarında yaşadığın durumlar farklı ilk aylar önemsiz olup son aylarsa çok önem kazanacaktır vs vs vs vs gına geldi artık ağzınızdan cımbızla almaktan ❗❗
Biraz bilinç lütfenn###