Sultanemre canım bende bugün tam 35 haftalık oldum kasık ve bel ağrısı dogum belirtisi diye biliyorum ama nst girdiğimde ebe kasılmalar var mıydı dedi evet dedim nst de çıktı arada bi oluyo dedim rahîm kendini hazırlıyor dedi ebe seninki de belki öyledir rahim kendini hazırlıyordur postun üste kalsın diye kendi bildiklerimi yazdım tecrübeli anneler yazar birazdan