emreselvi Bende doktorumu degistirdim altın kozaya gidiyordum şuan güzelyalı selçuk gürbüze gidiyorum çok memnunum keşke başta oraya gitseydim beni sağolsun 24.haftada kabul etti
ygulafer Tazeanne0134 bende ayten baymas coktuye gidiyodum ama cok bekletiyo bide sekreterinde bes karis dil var
Tazeanne0134 ygulafer aynen çok bekletiyor ama o hemşireye göre laf verecen ben dedim ki 1 saati geçti bekliyorum 2 kişi var alacam dedi 14:30daki randevuya 15:45 de girdim sonra ne olacak bakalım
ygulafer Tazeanne0134 bnde bi defa 2.45 de randevum vardi sabah 11 e almk istedi bnde musait olmadigimi soyledim randevumada 20 dakika erkn gittim bni saat 16.30 da iceri aldi ayten hanima bu durumu soykedim ne doktor ilgilndi ne hemsiresi
Tazeanne0134 ygulafer yok valla ben içeri girince hemşire dedi ki hastalar sıkıştırıyor doktor da dedi ki bundan sonra acilleri alma hastaları al
ygulafer Tazeanne0134 valla kac kere gittim hepsindede ayni muameleyle karsilastim guya ozel ama devlet hastanesinden cok sira bekleniyor