Bende sezeryan esnasında çok paniklerim çok kötü olurum diye genel mi yapsam dedim ama doktor gerek genele dedi epidural yaparız dedi.bende dedim ki hadi sıkıntıya girersem korkudan dedim kontrollümü kaybedersem dedim.sakinleştirici yaparız merak etme dedi.bende tüm sakinliğimi koruyarak dua mı ederek gireceğim inşallah Eylül 19 da 😊