Mrvaklynr yok dış gebelikten sonraki ilk adetimde orda çok sancı oluşmuştu hamile kaldığım ama haberim olmadığı zamanlar yine ordan geçerken embriyo sancı yapmıştı ve ben kesin yine dış gebelik oldu diye düşünmüştüm doktorum beni çok zor ikna etmişti dış gebelik olmadığna