Zynp2134 valla benim gittiğim özel hastanede sezeryan 1500 normal 1700, normal daha pahalı bu özeller illaa para için sezeryan yapıyo mantığını çürütüyor aşırı saçma böyle düşünmek..
Kaç haftaliksiniz ki suyu azalmıssa çocuğu riske atmanın manası ne peki ??????? Bebeğine bişey olduktan sonra napcaksın ?
Su sezeryan kötü para tuzağı düşüncelerini atın Allah aşkına ya lütfen senin ve bebeğin için hangisi sağlıklıysa o olsun canım. Bak bende normal istiyorum ama aksi bir durumda doktor mecbur sezeryan bebeğinin sağlığı için derse kesinlikle olurum sezeryan herşey bebeğimin sağlığı için sonuçta..
Yinede siz bilirsiniz benim fikrim bu Rabbim hakkında hayırlısını nasip etsin umarım bebeğine birşey olmaz.
Ablamda 34. Haftada suyu azaldığı için mecburi sezeryan olmuştu kalp atımı yavaşlamstı çünkü hayati riski vardı bence riske atmayın derim üzülmeyin sonra