Canım ben ilk başta 6 7 ay önce çektirdim bi tüp kapalı çıktı ama narkozsuzdu ve kendimi çok kasmıştım sonra doktor narkozlu tekrar istedi onda iki tüpte açıktı iki ay sonra da hamile kaldım . Yani ya kapalıydı açıldı yada kendimi sıktığım İçin öyle çıktı ilki bilemiyorum. Kesinlikle çektir derm