Merhaba hamile anneler ☺️ Nst de düzenli ağrım çıktı fakat ben bebeğin sertleşmesi dışında başka bir ağrı hissetmediğim için doktorum bu şekilde gelip giden hasta çok dedi 41. Haftaya kadar bekletiyorum dedi, 38 de düzenli çıkıp hani yakın zaman da Doğuran oldumu , 41 e kadar dayanamam da ben bu şekilde iğce ağırlastım, olanınız varsa yazabilir mi lütfen