Emine132 Kizlar iyi akşamlar doguma saatler Kalasi ki durumunuz pskolojiniz nasıldi benimde az kaldı nasıl oluyo hangi durumlarda doktora gitmeliyim
Mavilianne Emine132 Bende şurada durayım 🤚🏻 Kaçıncı hafta da Doğumun nasıl olacağı belli oluyor bende bunu merak ediyorum
Emine132 Mavilianne Mavilianne iyi aksamlar dogum son Ana kadar Belli olmyuyormus tabikide vucudun bebek normal doguma uygunsa benim herseyim normal doguma uygun doktorum normal dogumu denicez dedi ama normal olacak die kesin Bisey yokmus son dakikada acil sezaryanlik hi durumda dogabilir dogum esnasinda 40+2 gunluk hamileyim rabbim hepimizi bir avazda kurtarsin insallah
Rumeysa17 Suyun gelirse gitmen gerekiyor diye biliyorum ben sancılara dayanamadigimda gitmiştim çok erken gelmişsin dediler 2cm açıklık vardı sadece yani bana kalırsa evde sancını çek son noktada git çünkü hastanede çok yıpranıyorsun
Mavilianne Emine132 29. Haftada döndü oğlum en son 33+5’te gittim bebeğimin Doğum pozisyonunda olduğunu sancılarımı bekleyeceğimizi söylediler. Bakalım hayırlısı inşaAllah bir avazda 🤲🏻 40. Haftalar daha zordur değil mi ? Daha çok ağırlaşıyor insan ben suan 34+3 oldum zorlanıyorum.
Emine132 Mavilianne evet daha da agir oluyo ama guzel dusunursen hafif gecer gozunde buyutme derim suan oyle yapiyorm inan ise yariyo
Rumeysa17 Emine132 aminn Allah razı olsun canım ilk doğuma göre kolay oldu zaten doğurma işlemi kolay ama sancı çok zor