merhaba guzel anneler . benim melegim 16 gunluk. normalde emdikten snra zaten kolay gazini cikaramiyi. ama gece uyurken emdikten sonra hic gazini cikarmiyo. israrla ckarmaya calistigimda bu defa uykusu kaciyo. meme emerken uyuya kaliyo. yani akil verin bana napim.gazini cikarmadn uyusa cok mu zararli olur minigime. aynk durumda olab vardi.bi akil fikir verin bana lutfen. cok ihtiyacim var