Meraba arkadaslar ben 14 haftaliğim doktor gittigimde bana bu testi yapmami önerdi down sendromu olup olmadigini ögrenmek için bu testi yaptinizmi ben yapmak istemiyorum korkuyorumm hic bir riskimizde yok sigara alkol genetiklik akraba evliligi kan uyusmazligi büyük yaş hic bir sey yok çok sukur ama o psikolijiyi kaldiramam siz yaptinizmi hic