Cigdemmcey ben 30. Haftamda gittiğimde toplamda 13 kilo almıştım şuan 33deyim eminim ki yine almışımdır. Herkesin bünyesi çok farklı burda sürekli kaç kilo aldınız gibi postlar açılıyor sizin gibi açan çok oldu ne amaçla açıldığını hala anlamıyorum ben şimdi çok aldım diğerleri az aldı diye üzülmelimiyim yada sevinmelimiyim ?
Bence bu postlar tamamen psikoloji bozmalık postlar ben öyle düşünüyorum.
HERKESİN BÜNYESİ BİR DEĞİL KİMSE KİMSEYİ BİRBİRİYLE KIYASLAMASIN.