Merhaba. Bir fikrim yok bence doktora gidilmeli. Sadece üstte dursun diye yazıyorum. Ama üzerine basamayacak seviyedeyse bence beklemeden bir doktora görün derim. Ya da doktoruna sor önce. Benim kasık kemiğim ağrıyor aylardır mesela doktor normal kimi vücut kaldıramıyor dedi. Biz de yatıyoruz kalkmadan işte