znurKzlrs ay yok artık ya iyi yapmışsın bencede canım hele ki bu hamilelik döneminde herşeye takıntılı oluyoruz doktorunla da rahat konusamıcaksan .. Bende çok memnunum çok şükür sürekli rahatsız ediyorum ama yinede whatsappdan mesajlaşıyoruz aylin hocayla önemli olan da o,kendisi de öyle söylüyor hatta orda prof bi doktora gitmiştim ilk Aylin hocayı da önceden tanıyorum hemen tıpış tıpış ona döndüm😀