Hanımlar merhaba Eylül’ün sonunda nasipse hayırlısı ile2. Sezeryanıma olacam. Çok endişeliyim çünkü beni nelerin beklediğini biliyorum ilki gibi tecrübesiz bilgisiz değilim Ama bu seferde çok korkuyorum. Benim gibi arası kısa olup 2. Sezeryanını bekleyen olan var mı inşallah vardır çünkü çok merak ediyorum nasıl olacak 2. Si Dİye. Bu arada kızım 11 ay 15günlük bende 33.haftadayım yani kızım 3 aylıkken hamile kalmıştım araları hiç yok gibi 🤦♀️