Incisarikaya 6 haftalık hamileyim ve adacayi içiyorum sizde düşük tehlikesi var midir ya da kullanıp da bebegi düşen var mı??
HvvGlKrdl Incisarikaya adacayi papatya cayi civam percemi bunlar hamilelikte icilmemesi gereken seyler.. Bence birak daha da icme mideni rahatlatmak nane cayi gayet yeterli bence..
Xmom Incisarikaya doktorumun bana direkt olarak yasakladığı şey adacayiydi.. kesinlikle içmeyin derim
HvvGlKrdl hilal_2323 onu bilmiyorum ama ben kahvalti da falan devamli iciyorum hafataya doktoruma sorayim olmassa icmeyeyim ama resmen hastasi oldum icmeden duramiyorum gunde 2 defa iciyorum 🙄
ezoterik Canim bana doktorum gunde bir kucuk fincani asmamak sartiyla ihlamur gibi hafif bitki caylarini icebilecegimi soyledi ancak adacayi,sinameki,maydonoz gibi etkili caylar onerilmiyor