8 haftalik gebeyim ama bugun once khave rengi daha sonra pembe ye donuk lekem geldi doktora gittim hersey normal gorundu kalp atisini duyduk bana duphaston ilac verdi ama doktordan sonra lekem boyle jelimsi gibi gelmeye basladi sizce yarin tekrar doktora gitmeli miyim cok kanamam yok ama jel gibi olan o lekelenme korkutuyor ayrica 4 ay once 10 haftalik dusuk yapmistim