Skbn01 Kızlar Kayinvalidem kanser hastası ve kemoterapi almaya basladi,bende 6 aylık hamileyim. Kemoterapide yoğun radyasyon olduğunu duymuştum. Bunun bebege bir zararı olur mu veya gerçekten radyasyon gibi bir olayı var mı kemoterapinin...
Benay10 Skbn01 radyasyon olan kapının önünden bile geçirmediler beni eşim karnından ultrason olacaktı bekleme odasındaydım daha adımımı atar artmaz beni dışarı çıkardılar buraya giremezsin diye düşün bekleme odası yani radyasyonlu alanda bile değildim sen uzak dur ne olur ne olmaz
Zehralismail Skbn01 kesinlikle yaklaşmamanız gerekiyor. Aynısını arkadaşım yaşadı. Arkadaşımın annesi kanserdi tedavi görüyordu. Doktor kullandığı eşyalara da yaklaşmayın demişti hatta. Dikkatli olun
Mucizemleben Canim benim bebegim 6 aylikken buyukbabannemiz radyasyona maruz kalmisti kesinlikle ben ve bebegime yaklasmamasi gerekiyordu 1 gun boyunca sadece
Anne6161amine Zehralismail a 1 gün boyunca hamile olanlar yaşlı olanlar ve çoçuk olanlar hastanın yanına kesinlikle yaklaşlmaz hatta kemoterapi de hastanede yanında kim bulunuyorsa yanında ki refakatçisine de1gğn boyunca yaklaşlmaz
Skbn01 Anne6161amine evet kuzum bende öyle diye biliyorum,ama yanlış mi biliyorum diye aklıma takılmıştı açıkçası..
Yessimy Benim babam 3 ay önce kanserden vefat etti. Kemoterapi için eğitim almıştım böyle bir şey söylemediler. Sadece Pet falan çekildiğinde hamile ve çocukların yaklaşmaması gerekiyordu. Radyoterapi adı üstünde radyoterapi çok geçmiş olsun
Skbn01 Yessimy Basın sağolsun canim. Benim Kayinvalidem daha önce bir kaç ultrasona girdi onda bile hamile varsa evde yaklaşmasın yanına kesinlikle demislerdi,bende kemoterapide de ağır radyasyon var diye biliyorum..
Yessimy Kemoterapi de toksit madde yayabilir hasta özellikle kullandığı tuvaletin çok iyi dezenfekte edilmesi gerekiyor denilmişti bize. Bir de her kemoterapi ilacının etken maddesi aynı değil.