Melihatuna ben park yatak almıştım 3 yasına kadar onda yatar sonra da oda yaparım diye düşünüyorum Doğum için ailemin yanına geldim burada da annem sepet beşik aldı gelen giden olur çocuk ortada durmasın dedim aslında en fazla 6 ay yatıcak ama görüntüsü hoşuma gidiyor diye aldık biraz da ..☺️inşallah pişman olmam belki satar odasına birsey alırım daha sonra