Ayse_Gul 25+6 haftalık hamileyim kolestrolüm olması gerekenden fazla çıkmış aynı durumu yaşayan var mı ??
denizannee Ayse_Gul 320lerde benim 🤦🏻♀️ el ayak yanmam çok ama herhangi bi tedavisi yok şuan hem gebelikten hem yaştan maalesef...
Ozgemlym Ayse_Gul benimde yüksek çıktı canım ama dr hamilelik döneminde çok normal dedi dikkate alacak birşey değil şuan bu dedi önceki tahlillere de baktık normaldi hamilelikte yükselmiş.
Munisee Ayse_Gul en dusuk 25 en yuksek 200 yaziyor benim kan sonuclarmda. Beninde 250 cikmis gebe oldgum icin onemsiz oldgnu gebelige bagli oldugunu soyledi ebe doktorumda dunku kontrolumde biz gebelikte kolestrol yuksekligini pek onemsemeyiz tabi ciddi sinirlar olmadgi surece bu kdr olmasi gayet normal dedi
Minnoscuk Bende 33 haftalığım geçen gün sağlık ocağında kan verdim 300lere yakın bişey çıkmıştı sağlık ocağındaki doktor gebe olduğum için hiçbir şey demedi kendi doktor kontrolüme 10 gün falan var gidince doktoruma sorucam bende
Miiraaclee Ayni durum bendede var 24 haftalik hamileyim doktorum her sbh omega 3 kullanib 1 ay sonra yeniden kan vermemi soyledi
Minnoscuk Ayse_Gul bizim ailede kolesterol var ama babamda falan da sağlık ocağındaki doktor ilaç veremem demişti kendi doktorum ne diyicek bakalım