Gulchirai Kızlar 37 38 haftalar Devlet hastanesınde rendevu bulamıyorum rendevusuz gıdebılır mıyım lütfen bılen varsa cevaplar mı ?
Deletedmom133 Gulchirai direk git sıkıntı olmuyor canım sıraya ben son zamanları hep öyle gittim barkod kestir yeter 🙃yada bi muayne bir randevu alıyor o araya girersin sende
Sumeyye_g Gulchirai randevusuz almıyorlar sabah çok çok erken gitmen lazım 7 de mesela hastanede olman lazım sıra alabilmek için
ygulafer Gulchirai bende 37 haftalik gebeyim doktor randevu bulazsan sabah erkenden gel dedi sekizde gidin bnce kayit yaptirin
ygulafer Gulchirai o kadarini bilemiyorum artik kontrollere haftalik cagirdi doktorum henuz bnde randevusuz gitmedim ama randevusuz gelirsen sabah cok erkn gel dediler
feyzaa34 Gulchirai aaa oylemi kuzum orasida oyledir sabah erkenden git sira al😗❤ ya umraniyenin acili bile en ufak şeyde bakiyor bilirsin bi sikayet oldugunda hemen git bakarlar😉😗
Serrameri Her hastanede var mı o bilmiyorum mesela önceden gittiğim iki hastanede sabah erken gidip muayene olunabiliyodu ya da doktor kağıt veriyodu direk girebiliyodum ama şuan gittiğim ve doğum yapıcağım hastanede bu yok.
Gamzesolmaz Atlasinannesi onu bilmiyorum ben başından beri aynı doktora gidiyorum zubeydedeydi doktorum taşındı hastane doktorum şimdi şehir hastanesinde yine oraya gidiyorum