Sadu ilk tekmeyi 16 da hissettim bana öyle geldi herhalde dedim , 1 hafta hiç bi şey hissetmedim 17de çok net 2 tekme geldi ard arda sonrasında her gün bi şey gönderdi şimdi 21 deyim resmen konuşuyor Benimle hareketlerle, deliriyorum çok güzel. Dün çok bozuldum gerçi bütün gün tepki vermedi akşam babası 11.30 da geldi , sesini duyunca resmen dans etmeye başladı çok kıskandım😔