kayramom1 ben hindistancevizi yağı kullanıyorum. Ki benim göbeğim haftama göre biraz büyükmüş. Öyle dedi doktor. Iyi nemlendiriyor biraz fazla yagli kaliyor vaktin oldugunda surnelisin dogal olani almalisin. Genelde kati omuyor surmeden bir kac saat once cikariyorsun eriyor sonra gene dolaba koyuyorsun