kayramom1 Kızlar kullandığınız memnun kaldığınız çatlak kremini önerirmisiniz bacaklarım çatlamaya başladı aşırı kaşınıyor 😔
BaharTabih Cnm ben lıerac kullandım ama hiç memnun kalmadım çatladım vücutlada alakası var tabii çatlıcaksa hiç birşey engel olmuyor şuan doğal el yapımı kantoron yağı kullanıyorum faydasını gördüm onu tavsiye edebilirim kayramom1
wishoflove kayramom1 canım benim doktorum badem yağı onerdi. ama ben çatladım:) genetik birz dedi annen catladiysa sen de catlarsin dedi ve öyle oldu. ama lierac kullan çok var gördüğüm kadarıyla
RabiaMm Canım ben 34+1 im , en başından beri bebe yağı kullanıyorum hiç çatlamadım, ancak bacağıma sürmemiştim bu hafta bacağımda az bir yerde çatlama oldu, artık ona da sürüyorum
kayramom1 wishoflove badem yağını duydum canım da tüy cıkarma etkisi varmış zaten yeterince tüylüyüm🤭o kremi de araştırayım canım tesekkür ederim
CansuDRY wishoflove İçinde badem yağı da olan bitkisel yağ karışımı kullandım. Hiç çatlağım yok. Üstelik aşırı kuru bir cilt yapım var. Annem hem kardeşimde hem bende çatır çatır çatlamış çünkü kendine hiç bakmamış. Normalde de anneme çekmişim ama 🤷🏻♀️
Haticemre21 wishoflove benm annemde de hic catlak vs yok 3 çocuk doğurdu ama benim genc kizligimdan kalma kalcamda hafif catlaklar var kili alip vermeden dolayı yani ben catlayabilirim ins çatlamam da 😂
wishoflove kayramom1 benim hiç çıkarmadı. doktor kakao yağı tüylenme yapar badem yapmaz dedi. aynen ben de tüyüyümdür ama çıkmadı. yine de bi araştır istersen. :)
BernA11 kayramom1 ben 34+3 üm 4. Aydan beri bebek yağı kullanıyorum şuana kadar hiç çatlama olmadı şükür
Susamanne kayramom1 freiöl kullandı bütün çevrem sürmedikleri yerlerde çatlamaları oldu sürülen yerlerde maşallah hiç çatlama yapmadı canım bende aldım kullanıcam inş