kızlar gata da doğuranlara sorum var hastaneye doğum için gittiğinizde önce sancı odasına mı alıyorlar bir de önlük veriliyor mu yoksa doğum yapabileceğimiz rahat bi elbise mi giymeliyiz bi arkadaşım devlet hastanelerinde önlük verilmiyor dedi de. Bir de sancı odası kalabalık mı