Meryas gebeliğin yeni ise göbekten yapmak rahat oluyor. Bende kullanıyorum. 9 ay boyunca da kullanıcam. Bende cok zorlandım. Ama biyerden sonra insan alışmak zorunda kalıyor malesef. Şuan doğumum yakın oldugu ıcın halıyle karnım gergın oldugu ıcın 3 aydır falan kolumdan yapıyorum. Yanı eşime yaptırıyorum koldan. Bende yapamıyordum😒 en rahatı koldan👍