kevser29 bende 35+4 üm , çok geçmiş olsun allahım şifa versin inşallah sağlıkla gelirler 🤲🤲 benim hiç bir problemim yoktu ben bu doktora iki kez gittim ikincisinde böyle bişeyle karşılaştım ilk defa gelişim geriliği duydum haliyle şok oldum gelişim neden durur sağlık sorunu olmadığı halde bilmiyorum ama herşeyin hayırlısı herşey rabbimden 🤷🏻♀️