Kızlar merhaba. 1 hafta önce pembe leke gelmişti doktor henüz açıklık yok az sancı var demişti. Bugün sağ kasığım çok ağrıyor ve belim sızlıyor. Bir de vajinamın üst kısımlarına çok kısa belki 1 2 saniyelik batma gibi bir şey oluyor. İğne batar gibi. Doğum sancıları yaklaşıyor olabilir mi?