So9181 21’de ayrıntılıda söyledi doktor. Yediklerime dikkat ederek ve hareketimi arttırarak 29’da normale getirmeyi başardım. Suyum fazlaydı ama doktor riskli değil sadece sınırda demişti. Erken doğum, karnın taş gibi olması tarzında durumları doktor bana hiç söylemedi. Şekerden şüphelenmişlerdir ama sınırdaydı sadece şekerim. 38 olmuşsunuz erken doğun riski gibi bi şey de kalmamış. Önceden yoktu yeni mi artmış suyunuz?