Mervednr Misskokulumm ebebek falan ayağımızın dibinde eğer lazım olursa gider alırız lazım olsa boştan yere almak istemedim. Doğduktan sonra duruma göre bakcam canım
Glsn89 Misskokulumm çalışan bayan için şart aslında. İş yerinde mecbur sütünu sağmak zorunda kalıyosun.. yani arkadaşlardan öyle gördüm.. ama çalışmıyosanız süt doluluğundan göğsünüzde ağrı olursa sağmak için uygun fiyat olan manuellerden alınabilir🤷🏻♀️
deletedmom832 Misskokulumm eğer fazla süt göğüste kalırsa ateş yapıyormuş vücuda doktorum bana al demişti aldım 🙄hastaneden ihtiyac listesi vermişlerdi onda yazıyordu neden gerekli olduğu bide zaten çalışacağım icin her türlü lazım olucak bana bi kaybım olmaz heralde 🤷🏻♀️
Misskokulumm Mervednr Bende öyle düşünüyorum şimdi alıp da kullanamazsam boşuna evde kalsın istemiyorum bugün ebebekte gördüm almadim
OznurC Benim ablamın var gerekirse ben sana veriririm dedi bebeğide hiç emmedi 4 aylık bana vericek lazım olursa bence o doğumdan sonraki duruma bağlı diye düşünüyorum
Nevo Misskokulumm manuel olarak çantana koymanı öneririm hastanede de var o an için ama Doğumda herşey sürpriz al bence canım hayırlı doğumlar