Arkadaşlar merhaba 13+4 haftalık hamileyim.1 haftadır ağzımın tadı yok yutkunurken acı tat geliyor ve midemi bulandırıyor.Şeker atıyorum ağzıma ama sürekli şeker de olmuyor.Benim gibi yaşayanlar var mı ? Varsa siz neler yapıyorsunuz .Ve ne zaman geçer ?