Merhaba hanımlar, 13+1 im bugün doktor cinsiyetimizi söyledi Oğlum olacak inşaAllah 🧿 gerçekten annelere malum oluyormuş ben hiç kız hissedememiştim hep erkek siniyordu içime anlamsızca oğlum var diyordum öyle de oldu hamd olsun. Allah evlat dileyen herkese gönlünce nasip etsin. Maşallah demeden geçmeyin kızlar, hepinizden şimdiden Allah razı olsun iyi akşamlar 💕🧿