Konya_gelini Ahmet başaran a yaptırdım ben de çok ilgiliydi yaklaşık 45 50 dakika sürdü tek tek açıkladı her şeyi ona gitmeden önce eğitim araştırmada bakılmıştı ve bi sorun yok dedi doktor iki hafta sonra kendi doktoruma gittiğimde suyumun fazla olduğunu ve bebeğimin böbreklerinde genişleme olduğunu öğrendik ve bunların iki hafta içinde oluşması imkansızdı zaten eğitim araştırmada on dakika falan bakmıştı çok yoğundu içime kurt düşmüştü 😔 böylelikle tekrar ayrıntılı için Ahmet başaran a gittim çok memnun kaldık çok Güleryüzlü pozitif ve net bir doktor