Semranurum şükür ☺ Ben de bugün kontrolüm var nst ye giricem dün aşırı karın sertleşmem oldu ama agrısızdı nst de bir şey cıkacakmı merak ediyorum 35. Haftaya gelince aniden 9 aydır hiç yaşamadığım adet ağrısını yaşayınca korktum açıkçası ama gectiğine ve hala doğurmadığıma göre vücudun hazırlığı canım belli☺