Merhaba arkadaslar 2 gun once adet oldum sandım biraz cok az iki gun boyunca yarim orkidi dolduracak şekilde geldi ama simsiyah görünüyor orkitte peçete koydum koyu kahve gibi dun gece den itibaren kesildi 48 saat bile sürmedi leke leke geldi neyin nesi anlamadım 26 temmuzda catlatma ignesi oldum simdide beyaz akinti geliyor adet falan yok kesildi hersey ne oldugunu cozemedim basindan boyle bir durum gecen oldumu