Kızlar 3 ay önce 11 haftalık bebeğimi kaybettim son adet tarhim 12 temmuz ve bugün kan testi verdim kan testine göre sonucum 149.2 olarak çıktı bir önceki kaybettiğim gebelikte adetim 1 gün geçtiğinde kan sonucum 1112 çkmıştı şimdi düşük çıktığı için korkuyorum sizce dış gebelik olabilirmi ?