ramazantugce Merhaba güzel anneler benim size bir sorum olacaktı biz bugün tam 14 haftalık olduk ama su 3 gündür nefes almakta çok zorlaniyorum goguslerim çok acıyor sanki bıçak sokuyorlar gibi oluyor efes darlığım çok var sizdede böyle oluyormu?
Aleyyynavefa Gogsun mu kalbin mi ? Ikisi arasinda daglar kadar fark ve onem farki var cunku . Goguslerine sanci giriyorsa normaldir sut bezleri aciliyo diyebiliriz ama nefes daralmasiyla beraber KALP sıkısmasi yasiyorsan direk doktora gorunmen gerekir