Celik83 Kızlar 13+5 teyim.doktor şubat 20 gibi dedi doğumu.ilk 4 ay hamileliklerde risk olduğunu söylüyorlar ve kaygıyı içimden atamayacağım sanırım 16. Haftaya kadar.siz ne gibi gelişmeler değişimler yaşıyorsunuz ayrıca hafif karnım çıktı sizin de çıktı mı
Minikmucizem_ Celik83 14 haftalik oldum bende bugun. Kaygi bende de var ister istemez oluyo diye dusunuyorm. Bazen cikiyo belirgin bazen kayboluyo siskinlik diye dusunuyorum :) benimde 14 subat olarak gorunuyo simdilik allah nasip ederse 😊
Hamileanneler_25 Celik83 13+3 benimde şubat 20 gözüküyor doğum hayırlısıyla inşallah yemek yediğim zaman biraz daha belirgin oluyor ama şişkinlikten heralde benim iç karnım da genis karnım hemen belli olmuyor 😊
Elfida10 Celik83 bende 15+3 üm 🥰 inş benimde 3 Şubat gözüküyor şimdilik ☺️ Benimde yemek yediğim zaman çıkıyor normalde hafif belli olmaya başladı
Meryu O kaygı 9 ay içinizde olacak hanımlar ben 26 haftalığım düşük riski bitse bile bu sefer erken doğum korkusu saracak riskiniz olmasa bile o yüzden kendinize zehir etmeyin hamileliği yavrular Allah’a emanet
Minnakmom Bende 15+4 üm karnım belli oluyor artık dışarıdan 🧿❤️Allah hepimize hayırlı ve sağlıklı doğumlar nasip etsin