Zsydyg merhaba bende Salı günü spinal sezeryan olacağım. Çok araştırdım ve anestezi uzmanıyla da görüştüm. Spinalin anne bebek için daha uygun olduğunu, yaranın iyileşmesini bile etkilediğini söyledi. Baş ağrısı çok yapıyor diye duymuştum onu da sordum, 100 hastadan 2 tanesine denk geliyor öyle, bol su ve dinlenmeyle atlatılabilecek birşey dedi. O yüzden hem fikir oldum bu konuda 🙏🏻 Benim sadece 300 tl alındı spinal için.